ENS DESPEDIM

Avui dia 10 de desembre, flinalitzem el nostre WORDPRESS. Durant totes aquestes sessions de la segona part d’alfabetització penso que hem après moltíssimes coses que segurament no haguèssim après en cap altre assignatura. Aquesta assignatura a part de aprendre ens ha permès practicar el que hem après, i penso que és de les millors coses que és pot fer en una assignatura PRACTICAR a partir de la teoria donada.

Puc dir que no a sigut una assignatura amb À, sinó que m’ha donat moltes més eines que no sabia, altre que si però que juntament amb tot el que hem après podré desenvolupar-me millor en altres espais. També he aprés moltes eines que realment no sabia en el photoshop, ja que quan un programa t’ensenyen algunes eines i no totes, la resta no saps com funcionen. Per això aquesta assignatura m’ha ajudat molt.

També a part de tot això, el que m’enduc és una bona sensasió, ja que totes les sessions m’han passat molt ràpides, i per tant això vol dir que m’ha agradat molt. Les classes eren clares i concises i t’anaves de cada classe havent après alguna cosa nova cada dia.

M’ha agrdat poder compartir el meu wordpress a totes aquelles persones que l’han pogut veure.

Esero que us hagi agradat,

Bones Festes.

M A G A L Í – Educació Infantil – 4A 

Deixa un comentari